Британці почнуть показувати адресну рекламу по телебаченню

Поділитися
© Getty Images
Британська телемовна компанія BSkyB повідомила про плани запустити адресну рекламу. У такий спосіб компанія намагається «наздогнати» інтернет, де таргетована реклама є звичайною умовою рекламодавців.

Для досягнення своєї мети, BSkyB використовує так звану схему AdSmart, яка дозволить зберігати в пам'яті супутникового ресівера Sky + HD рекламні ролики. Реклама щоразу транслюватиметься в прямому ефірі, що дозволить уникнути стандартного контенту рекламних блоків. Тривалість рекламних пауз залишиться колишньою.

Компанія планує збирати дані про вподобання телеглядачів, інформацію про їхнє місце проживання й інші відомості. Передбачено, що подібна схема дозволить зробити рекламу більш таргетованою, а рекламодавцям уникнути непотрібних витрат. Як зазначає видання, зараз близько половини рекламних бюджетів витрачають неефективно.

Аналогічний сервіс збирається запустити американська супутникова мовна компанія DirecTV. Раніше було повідомлено, що сервіс оброблятиме дані з телеприставок для прийому супутникових передач, що дозволить більш ніж у 10 мільйонах будинках показувати «адресну» рекламу. Сервіс почне функціонувати в серпні або вересні 2011 року.

За матеріалами The Daily Telegraph, Лента.ru

Поділитися
Підготував/ла Дубенко Вадим
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі