Британці почнуть показувати адресну рекламу по телебаченню - Технології - dt.ua

Британці почнуть показувати адресну рекламу по телебаченню

16 березня, 2011, 03:03 Роздрукувати

Британська телемовна компанія BSkyB повідомила про плани запустити адресну рекламу. У такий спосіб компанія намагається «наздогнати» інтернет, де таргетована реклама є звичайною умовою рекламодавців.

Для досягнення своєї мети, BSkyB використовує так звану схему AdSmart, яка дозволить зберігати в пам'яті супутникового ресівера Sky + HD рекламні ролики. Реклама щоразу транслюватиметься в прямому ефірі, що дозволить уникнути стандартного контенту рекламних блоків. Тривалість рекламних пауз залишиться колишньою.

Компанія планує збирати дані про вподобання телеглядачів, інформацію про їхнє місце проживання й інші відомості. Передбачено, що подібна схема дозволить зробити рекламу більш таргетованою, а рекламодавцям уникнути непотрібних витрат. Як зазначає видання, зараз близько половини рекламних бюджетів витрачають неефективно.

Аналогічний сервіс збирається запустити американська супутникова мовна компанія DirecTV. Раніше було повідомлено, що сервіс оброблятиме дані з телеприставок для прийому супутникових передач, що дозволить більш ніж у 10 мільйонах будинках показувати «адресну» рекламу. Сервіс почне функціонувати в серпні або вересні 2011 року.

За матеріалами The Daily Telegraph, Лента.ru

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №42, 9 листопада-15 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >