Антибіотики - Бактерії навчилися протистояти антибіотикам останньої надії - Технології - dt.ua

Бактерії навчилися протистояти антибіотикам "останньої надії"

19 листопада, 2015, 14:31 Роздрукувати

Ген стійкості зафіксований у бактерій, що вражають людину.

Бактерії навчилися протистояти антибіотикам «останньої надії» © doctorpiter.ru

Вчені виявили, що у бактерій розвинувся ген стійкості до антибіотиків, які належать до групи "last resort", що в перекладі означає антибіотики "останньої надії". Це означає, що незабаром можлива поява бактерій, стійких до всіх відомих типів ліків, і такі гени стійкості вже помічені у бактерій, які вражають людей. Повідомлення про це було опубліковано виданням New Scientist.

До цього часу бактерії, відомі як грамнегативні, не були стійкими по відношенню до одного конкретного класу антибіотиків, званих поліміксини. Ці антибіотики належать до класу "останньої надії" і використовуються для лікування хвороб, які можуть протистояти всім іншим типам ліків.

У 2012 році Всесвітня організація охорони здоров'я віднесла колістин, найбільш часто використовуваний поліміксин, до препаратів, що мають особливу важливість для здоров'я людини. Але це не завадило представникам сільського господарства і далі використовувати колістин для годівлі свиней та курчат. Тепер китайські вчені виявили ген стійкості колістину, який може передаватися від бактерії до бактерії.