Автомобілі зможуть розуміти людську мову

Поділитися
Тепер деякі моделі Chevrolet, Buick, GMC і Cadillac 2011 зможуть похизуватися повним взаєморозумінням водія і автомобіля.

Фахівці електронно-лінгвістичної компанії Nuance Communications (Массачусетс) змогли створити систему OnStar Virtual Advisor. Вчених вже давно цікавила проблема оцифровки розмовної мови і встановлення спілкування між авто і людиною. Нарешті це стало реальним.

Новинка поки доступна англійською, французькою, іспанською та китайською мовами.

Водіям тепер досить сказати: «Мені потрібно зателефонувати» або «Хочу подзвонити», «Яка сьогодні погода?» або «Що там з трафіком?», аби машина підключилася до Інтернету і осмислено відповіла на запит.

Єдиним нюансом є те, що перед спілкуванням варто поставити машину до відома, що наступний запит адресований саме їй, а інакше автоматика почне просто втручатися в розмову пасажирів.

За матеріалами Кермо

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі