Астрономи знайшли найбільшого "двійника" Землі в сузір'ї Овна

Астрономи знайшли найбільшого "двійника" Землі в сузір'ї Овна "Двійник" Землі розташовується на відстані 500 світлових років від нашої планети © Naked Science
Планета розташовується на відстані 500 світлових років від Землі.

Вчені з Корнельського університету заявили про те, що виявили неймовірно велику планету в сузір'ї Овна. У ході досліджень виявилося, що планета не є міні-нептуном, як вважалося раніше, а представляє собою аналог Землі. Про відкриття вчених повідомляється на сайті Корнельського університету.

Нестор Еспіноза і його колеги спростували теорію про те, що екзопланети, чий радіус більше, ніж в 1,6 рази перевищує земний, є міні-нептунами, а не великими Землями. За допомогою даних, отриманих телескопом "Кеплер" і спектрографом HARPS вченим вдалося виявити в сузір'ї Овна сліди існування незвично великої планети, яка обертається навколо схожої на Сонце зірки BD+20594, розташованої на відстані 500 світлових років від Землі. Планета одержала назву BD+20594b.