Знайдена галактика з трьома чорними дірами в центрі - Технології - dt.ua

Астрономи знайшли галактику з трьома надмасивними чорними дірами в центрі

23 листопада, 2019, 17:50 Роздрукувати

Об'єкт став результатом злиття трьох галактик.

NGC 6240 була утворена злиттям трьох галактик © NASA

Астрономи заявили про те, що їм вдалося знайти щось незвичайне – галактику, в центрі якої розташовується відразу три надмасивних чорних діри. На думку дослідників, вона могла стати результатом злиття відразу трьох галактик, повідомляє Newsweek.

Галактика NGC 6240 знаходиться на відстані 300 мільйонів світлових років від Землі. Вона відрізняється незвичайною формою і дослідники припускали, що об'єкт був утворений внаслідок злиття двох невеликих галактик, а значить, в його центрі має бути дві чорні діри. Тепер же виявилося, що все набагато цікавіше.

За словами вчених, маса кожної з трьох чорних дір перевищує масу Сонця в 90 мільйонів разів. Вони розташовуються в регіоні космосу менше трьох тисяч світлових років у поперечнику.

"До цього моменту така концентрація чорних дір не зустрічалася ніде у Всесвіті. Цей випадок є свідченням одночасного злиття трьох галактик з чорними дірами в центрі", - заявив один з авторів дослідження Петер Вейльбахер.

Відкриття може бути свідченням того, що злиття декількох галактик можливо, а значить, наймасивніші подібні об'єкти у Всесвіті формувалися набагато швидше, ніж вважалося раніше.