Оумуамуа - Походження міжзоряного об'єкта Оумуамуа ставить астрономів в глухий кут - Новини IT і науки - dt.ua

Астрономи засумнівалися в кометному походження об'єкта Оумуамуа

11 жовтня, 13:59 Роздрукувати

Міжзоряний об'єкт може виявитися не кометою, але і не астероїдом.

Вчені вважають, що Оумуамуа навряд чи є кометою © NASA

Астрофізик з Кембріджського університету Роман Рафіков заявив про те, що міжзоряний об'єкт Оумуамуа, який був відкритий в минулому році, не є кометою. Як повідомляє Naked science, спочатку об'єкт визнали кометою, потім – астероїдом. Пізніше дослідники виявили, що об'єкт міг отримати додаткове прискорення за рахунок випаровування Сонцем летких речовин з його поверхні, що говорить про те, що він є кометою. Нові дані свідчать про те, що це не так.

Варто відзначити, що у Оумуамуа немає хвоста, який викидають комети, наближаючись до Сонця. Хвіст міг би бути дуже розрідженим, а спостереження за об'єктом занадто коротким для того, щоб дозволити його помітити. Разом з тим, Рафіков підкреслює, що кометний хвіст повинен був у будь-якому випадку вплинути на характер обертання Оумуамуа.

Більш того, за розрахунками вченого, якщо додаткове прискорення дійсно пов'язане з цим процесом, то він повинен був прискорити обертання Оумуамуа до такої великої швидкості, що будь-яка комета розвалилася на частини під дією відцентрових сил.

"З'являються сильні доводи на користь і тієї, і іншої версії. Але якщо це астероїд, то з дуже незвичайним, екзотичним сценарієм освіти", - зазначив Рафіков.