Чумацький Шлях - Астрономи визначили нові межі Чумацького Шляху - Технології - dt.ua

Астрономи визначили нові межі Чумацького Шляху

23 жовтня, 2017, 13:13 Роздрукувати

Наша галактика виявилася більшою, ніж вважалося раніше.

Визначені нові межі нашої галактики © New Scientist

Астрономи з Китайської державної обсерваторії заявили про те, що межі Чумацького Шляху в частині, де знаходиться Сонячна система, майже на 26% ширші, ніж вважалося раніше.

Вчені провели дослідження за допомогою найбільшого на Землі спектроскопа LAMOST. Виявилося, що осяжний в нічний час з нашої планети галактичний диск в радіусі становить 19 кілопарсеків. Таким чином, оточуюча нас зоряна система, виходячи з результатів дослідження, простягається майже на 38 кілопарсеків (1,1-1,2 тисячі трильйонів кілометрів), а не на 30, як було прийнято вважати раніше.

Разом з тим, вчені підкреслюють, що ці кордони не можна вважати абсолютними, оскільки їх не можна зафіксувати через зоряне гало, невловиме для спостереження.