Астрономи виявили за Нептуном космічний об'єкт з дивною орбітою

Астрономи виявили за Нептуном космічний об'єкт з дивною орбітою Діаметр виявленого об'єкта становить 200 кілометрів © New Scientist
Об'єкт обертається навколо Сонця в протилежний іншим небесним тілам бік.

Астрономи виявили дивний транснептуновий об'єкт, тобто об'єкт, який знаходиться за орбітою Нептуна. Як повідомляє New Scientist, об'єкт обертається над площиною Сонячної системи і продовжує підніматися.

Діаметр незвичайного об'єкту, який отримав назву Ніку, становить менше 200 кілометрів. Площина його обертання нахилена до площини Сонячної системи на 110 градусів. Більш того, Ніку обертається в зворотний іншим об'єктам бік.

Дослідники відзначають, що планетна система була утворена з плоскої хмари пилу і газу навколо зірки. Це означає, що будь-який об'єкт, який знаходиться над площиною планетної системи або обертається в зворотному напрямку, був збитий з курсу якою-небудь сторонньою силою.

Раніше вчені заявили про те, що за орбітою Нептуна може існувати невідома планета. На думку дослідників, дев'ята планета повинна знаходитися на орбіті з періодом близько 15 тисяч років, а її маса в 10 разів перевищує масу Землі. У найближчій точці дев'ята планета підходить до Сонця на відстань, що в сім разів перевищує радіус орбіти Нептуна - на 200 астрономічних одиниць (астрономічна одиниця дорівнює відстані від Сонця до Землі). Дальня точка орбіти віддалена від нашої зірки на 600-1200 астрономічних одиниць.