Туманність - Астрономи виявили нейтронну зірку в туманності Медуза - Технології - dt.ua

Астрономи виявили нейтронну зірку в туманності Медуза

13 грудня, 2015, 15:15 Роздрукувати

Туманність розташовується на відстані п'яти тисяч світлових років від Землі.

© NASA

NASA
Дослідники NASА помітили пульсар в туманності

Астрономи NASA за допомогою обсерваторії Чандра виявили, що туманність Медуза, утворена в результаті вибуху наднової зірки на відстані п'яти тисяч світлових років від Землі, містить у собі нейтронну зірку, яка швидко обертається. Повідомлення про це було опубліковано на офіційному сайті NASA.

Коли масивна зірка вичерпує запаси термоядерного палива, вона вибухає, утворюючи щільне зоряне ядро, яке називається нейтронна зірка. Нейтронна зірка, що швидко обертається та викидає в навколишній простір випромінювання, називається пульсаром.

Дослідники також опублікували зображення, на якому можна розглянути невелику кулясту структуру або кільце, яке оточує пульсар і реактивні струмені, що розходяться вгору і вниз від нього.