Астероїд - Біля Землі знайдений подвійний астероїд - Новини IT і науки - dt.ua

Астрономи виявили недалеко від Землі подвійний астероїд

15 липня, 04:30 Роздрукувати

Розмір кожної з частин астероїда складає 900 метрів в поперечнику.

Частини астероїда здійснюють один оборот навколо одна одної за 20-24 години © NASA

Вчені вивчили астероїд 2017 YE5, який був виявлений 21 грудня 2017 року, і встановили, що насправді він є подвійним об'єктом, розміри кожної з частин якого становить близько 900 метрів в поперечнику, повідомляє NASA.

Незважаючи на те, що астроид був виявлений в грудні, у дослідників не було ніяких даних про його фізичні характеристики до червня. Він став четвертим бінарним об'єктом рівної маси, що обертається навколо Землі, який був відкритий за всю історію спостережень.

21 червня 2017 YE5 зблизився з нашою планетою на мінімальну відстань за найближчі 170 років, підійшовши на шість мільйонів кілометрів. Спостереження за астероїдом дозволили встановити, що він складається з двох частин, які здійснюють оборот навколо одна одної кожні 20-24 години.

Крім того, вчені встановили, що частини астероїда не ідентичні: одна з них набагато темніша за іншу. Це може означати, що вони розрізняються за складом або текстурою.