На краю Всесвіту знайдено грандіозне сверхскопление - Технології - dt.ua

Астрономи виявили на краю Всесвіту гігантський об'єкт

18 жовтня, 2018, 18:42 Роздрукувати

Структура виникла через два мільярди років після утворення Всесвіту.

Гіперіон був утворений через два мільярди років після Великого вибуху © Phys.org

Міжнародна група астрономів виявила на краю Всесвіту гігантську структуру, яка була утворена через два мільярди років після Великого вибуху. Протокластер, який отримав назву Гіперіон, є наймасштабнішою структурою з усіх, які були виявлені на такій великій відстані від Землі, повідомляє Phys.org.

Наголошується, що маса Гіперіона становить один мільйон мільярдів мас Сонця. Дослідники відзначають, що об'єкти подібної маси були знайдені в осяжному Всесвіту, але для вчених стало несподіванкою виявлення такої масштабної структури так скоро після Великого вибуху.

За словами дослідників, вони вперше виявили такий масивний об'єкт при високому червоному зсуві — зсув спектральних ліній до довгохвильовій області спектру, який корелює з відстанню від Землі.

Гіперіон має складну структуру і складається з семи щільних областей, які пов'язані нитками з галактик. Його відмінність від інших надскупчень полягає в тому, що у них, як правило, яскраво виражений центр, в якому концентрується речовина.