Екзопланета - Астрономи виявили молоду екзопланету з трьома сонцями - Технології - dt.ua

Астрономи виявили молоду екзопланету з трьома сонцями

8 липня, 2016, 11:58 Роздрукувати

Система розташовується на відстані 340 світлових років від Землі.

Виявлена екзопланета з трьома сонцями © eso.org

Астрономи відкрили екзопланету HD 131399Ab, яка обертається навколо трьох сонць. Як повідомляється на сайті NASA, вік екзопланети становить близько 16 мільйонів років, що робить її наймолодшою відомою на даний момент екзопланетою.

Екзопланета розташовується на відстані 340 світлових років від Землі. Її маса становить близько чотирьох мас Юпітера, а температура – всього 580 градусів Цельсія, що робить її також однією з найбільш холодних і найменш масивних екзопланет.

Екзопланета обертається навколо зірки HD 131399A, маса якої перевищує масу Сонця на 80%. Сама зірка обертається навколо подвійної системи на відстані приблизно 300 астрономічних одиниць (астрономічна одиниця дорівнює відстані від Землі до Сонця).