Новини космосу - Астрономи виявили кільце у карликової планети Хаумеа - Новини IT і науки - dt.ua

Астрономи виявили кільце у карликової планети Хаумеа

12 жовтня, 2017, 12:42 Роздрукувати

Ширина кільця становить 70 кілометрів.

Астрономи виявили кільце у карликової планети © Naked Science

Астрономи виявили у карликової планети Хаумеа, що знаходиться за орбітою Нептуна, кільце. Про своє відкриття дослідники повідомили в журналі Nature.

Повний оборот навколо Сонця об'єкт здійснює за 280 земних днів. А оборот навколо своєї осі карликова планета робить всього за 3,9 години, через що небесне тіло має витягнутою формою. Раніше дослідникам вдалося виявити супутники Хаумеа, тепер же виявилося, що у карликової планети є також кільце.

Радіус кільця становить 2287 кілометрів, а ширина – 70 кілометрів. На думку дослідників, кільце обертається у три рази повільніше, ніж планета. Вчені припускають, що швидке обертання Хаумеа дало зіткнення з іншим небесним тілом, у результаті якого і могло з'явитися кільце.