Галактики - Астрономи виявили гніздо молодих галактик у павутині з темної матерії - Технології - dt.ua

Астрономи виявили гніздо молодих галактик у павутині з темної матерії

7 грудня, 2015, 13:48 Роздрукувати

Галактики розташовані на відстані 11,5 мільярдів світлових років від Землі.

Молоді галактики знаходяться на стику ниток темної матерії © ALMA

Японські астрономи за допомогою інструменту ALMA виявили гніздо з молодих гігантських галактик, яке розташовується на відстані 11,5 мільярдів світлових років від Землі. Галактики знаходяться на стику волокон темної матерії. Про знахідку було повідомлено прес-релізі ALMA.

Дослідники вивчали невелику ділянку неба, що отримала назву SSA22, розташовану в сузір'ї Водолія. Вони припустили, що в ній може бути розташований великий кластер галактик. Збільшивши роздільну здатність у 10 разів, вони змогли встановити, що в SSA22 зосереджено дев'ять молодих галактик.

Вчені зіставили дані, отримані в ході досліджень, з показаннями Телескопа Субару, який досліджував навколишній кластер галактик простір. З допомогою Субару астрономам вдалося встановити, що галактики оточені величезною 3D-мережею невидимої темної матерії. Ця ниткоподібна структура темної матерії вважається родоначальницею великомасштабних структур у Всесвіті. Однією з таких структур є космічна Велика стіна, яка охоплює понад 500 мільйонів світлових років.