Екзопланета з пекельною атмосферою виявлена в сузір'ї Лисички - Асторономы виявили екзопланету з пекельно. атмосферою - Технології - dt.ua

Астрономи виявили екзопланету з "пекельною" атмосферою

18 квітня, 2015, 22:37 Роздрукувати

Екзопланета HD189733b знаходиться в сузір'ї Лисички.

Від Землі до HD189733b - 63 світлових роки

Міжнародна група астрономів виявила екзопланету HD189733b з "пекельною" атмосферою: температура повітря тут перевищує три тисячі градусів, швидкість вітру досягає тисячі, зверніть увагу, кілометрів у годину.

Як повідомляється на сайті NASA, статтю про відкриття планетологів опублікував журнал Astronomy & Astrophysics.

Екзопланета HD189733b знаходиться в сузір'ї Лисички. Відомості про "пекельну планету" досить точні з урахуванням відстані від Землі до HD189733b - 63 світлових роки.

Планета є "гарячим юпітером", за розмірами трохи більше Юпітера нашої Сонячної системи. До свого Сонця, а саме зірки HD18973, планета в 30 разів ближче, ніж Земля до Сонця. Рік (повний оберт навколо світила) в HD189733b триває два з половиною земних дня.

Для того щоб зібрати інформацію про HD189733b, науковці використовували спектрометр HARPS, з допомогою якого склали карти хмар у повітряній оболонці планети, а також виміряли їх температуру і швидкість їх руху.