Астрономи виявили в космосі хмару реліктового газу - Технології - dt.ua

Астрономи виявили аномалію часів Великого вибуху

26 грудня, 2018, 12:36 Роздрукувати

Дослідники помітили хмару реліктового газу.

Астрономи виявили хмару реліктового газу © NASA

Група астрономів під керівництвом Фреда Роберта і Майкла Мерфі з Технологічного університету Суінберна в Мельбурні заявила про те, що їй вдалося виявити хмару реліктового газу, яка була утворена після Великого вибуху. Про своє відкриття дослідники повідомили на сайті препринтів arXiv.

Дослідники помітили газ завдяки надзвичайно яскравому квазару, який розташовується за хмарою. Вчені звернули увагу на те, що газ відрізняється низькою металевістю. Дослідники припустили, що він може бути потоком холодного газу, який рухається у напрямку до галактики. Разом з тим, на думку вчених, більш вірогідним поясненням цього феномена є те, що він є "первинним" газом, у який не потрапили частинки, які заповнюють інші частини галактики.