За орбітою Плутона знайдений ще один об'єкт - Технології - dt.ua

Астрономи відкрили новий об'єкт за орбітою Плутона

3 жовтня, 2018, 14:02 Роздрукувати

Об'єкт отримав неофіційну назву Гоблін.

Вчені відкрили об'єкт за орбітою Плутона © Carnegie Institution for Science

Група вчених під керівництвом Скотта Шеппарада з Інституту Карнегі у Вашингтоні під час пошуків загадкової планети Х виявила новий об'єкт за орбітою Плутона. Як повідомляється на сайті організації, об'єкт отримав назву 2015 TG387, а неофіційно вчені називають його Гоблін.

Як підкреслюють дослідники, об'єкт ніколи не наближається до Сонця ближче, ніж на 65 астрономічних одиниць. Для порівняння, Плутон відділений від зірки на 34 астрономічної одиниці. 2015 TG387 – один з небагатьох об'єктів Сонячної системи, який ніколи не підходить до планет-гігантів достатньо близько для того, щоб потрапити під їхній гравітаційний вплив.

Разом з Седною та 2012 VP113 Гоблін відноситься до так званих "ізольованих" від інших об'єктів Сонячної системи. Варто відзначити, що 2012 VP113 також був відкритий Шепардом у 2014 році. Це відкриття допомогло астрономам знайти закономірність у характері руху настільки віддалених об'єктів Сонячної системи, що дозволило припустити гравітаційний вплив невідомої планети, в кілька разів більшої, ніж Земля. Цю гіпотетичну планету називають Планетою X. Гоблін теж підтверджує гіпотезу.