Недалеко від Сонця відкрита потенційно населена надземля - Технології - dt.ua

Астрономи відкрили найближчу до Сонця потенційно населену надземлю

1 серпня, 11:26 Роздрукувати

Планета знаходиться на відстані 30 світлових років від Землі.

Планета може бути потенційно придатною для життя © NASA

Астрономи з Корнеллського університету за допомогою телескопа TESS відкрили планету GJ 357 d. Ця надземля може бути придатною для життя і розташовується на відстані всього 30 світлових років від Сонця, тому доступна для спостережень, повідомляє Naked science.

Система GJ 357 знаходиться в сузір'ї Гідри. У її центрі розташована зірка М-класу, маса якої в три рази менша, ніж у Сонця. Навколо світила обертаються три планети, одна з яких перебуває в зоні населеності.

Те, що яскравість GJ 357 знижується кожні 3,9 доби, TESS визначив ще в лютому. Тоді вчені виявили першу планету, GJ 357 b, вона приблизно на 22% більше Землі. Надалі дослідники вивчили архівні дані і отримали додаткові відомості про систему.

У результаті виявилося, що друга планета мінімум у 3,4 рази важча за Землю, а її температура вище 120 градусів Цельсія. Зовнішня ж планета GJ 357 d, здійснює оберт навколо зірки за 56 діб. Вона приблизно в п'ять разів ближча до зірки, ніж Земля до Сонця, однак GJ 357 тьмяніша, отже  планета залишається в межах її можливої "зони населеності".