Астрономи відкрили два нових гарячих юпітера: суперщільний і "роздутий"

Астрономи відкрили два нових гарячих юпітера: суперщільний і "роздутий" Астрономи відкрили два незвичайних гарячих юпітера © NASA
Одна з планет у 3,24 рази щільніша за Юпітер.

Міжнародний колектив астрономів виявив надщільну і "роздуту" екзопланети, які відносяться до класу гарячих юпітерів. Результати досліджень вчених були опубліковані на сайті arXiv.org.

Маса екзопланети WASP-86b у 1,2 рази менша за масу Юпітера, а її радіус – у 1,6 разів менший, ніж у газового гіганта Сонячної системи. Саме ж небесне тіло в 3,24 рази щільніше за Юпітер, що робить його рекордсменом за цим показником серед гарячих юпітерів, чия маса не перевищує дві юпитеріанські.

Повний оберт навколо світила WASP-86b здійснює за п'ять земних діб. Зірка екзопланети важча за Сонце в 1,34 рази, температура її поверхні дорівнює приблизно 6330 кельвінів, а її вік становить близько мільярда років.