Астрономи відкрили два небесних тіла, які рухаються у напрямку до Землі

Астрономи відкрили два небесних тіла, які рухаються у напрямку до Землі Два небесних тіла рухаються у напрямку до Землі © NASA
Комету можна буде спостерігати за допомогою бінокля на наступному тижні.

Учасники місії NEOWISE повідомили про виявлення двох нових небесних тіл, які рухаються у напрямку до Землі. Як повідомляється на сайті NASA, одне з цих небесних тіл абсолютно точно є кометою, інше ж є астероїдом або кометою.

Комета C/2016 U1 NEOWISE буде помітна на південно-західному небі незадовго до світанку, починаючи з наступного тижня. 14 січня вона досягне своєї найближчої точки до Сонця, розташованої всередині орбіти Меркурія.

Другий об'єкт під назвою 2016 WF9 досягне орбіти Землі 25 лютого. Діаметр небесного тіла становить 0,5 – 1 кілометр, він пройде на відстані 51 мільйона кілометрів від нашої планети і не нестиме небезпеки для неї.