Екзопланета - Астрономи відкрили 20 потенційних двійників Землі - Технології - dt.ua

Астрономи відкрили 20 потенційних "двійників" Землі

1 листопада, 2017, 17:39 Роздрукувати

Багато планет знаходиться на дуже великій відстані від материнської зірки.

Знайдено 20 нових потенційних "двійників" Землі © NASA

Вчені місії "Кеплер" виявили близько 20 потенційних "двійників" Землі – схожих розмірами і фізичними властивостями на нашу планету. Про своє відкриття дослідники повідомили в журналі Astrophysical Journal Supplement.

На початку цього року наукова команда "Кеплера" створила алгоритм, що дозволяє видаляти шуми і відкривати екзопланети, що знаходяться на чималій відстані від зірок, і використали його для відкриття відразу десяти потенційних "кузин Землі" в одному з останніх наборів знімків з "Кеплера".

Використовуючи ці ж самі методики видалення шумів, дослідники проаналізували весь архів даних і склали новий каталог так званих KOI-об'єктів, вже відкритих екзопланет і кандидатів на цю роль. Завдяки цьому число потенційних планет, рік на яких триває більше 30 днів, збільшилася в середньому в 2-3 рази, а кількість планет з "земною" тривалістю року зросла на кілька порядків.

У нього потрапило трохи більше восьми тисяч об'єктів, приблизно половина з яких є потенційними планетами. Дві сотні цих планет були знайдені в ході повторної перевірки даних, і два десятки з них є потенційними двійниками Землі.

Одна з них, KOI-7923.01, є поки що найбільш перспективним кандидатом на роль повноцінного "двійника" Землі серед тих планет, які були знайдені за допомогою "Кеплера" за весь час його роботи. Її радіус приблизно дорівнює земному, вона обертається навколо зірки, трохи менш великої та гарячої, ніж Сонце, а рік на ній триває приблизно 400 діб.

Як відзначають вчені, вона знаходиться на околицях "зони життя", і клімат на ній, швидше за все, являє щось середнє між Землею і Марсом. Якщо на її поверхні є вода і всі потрібні елементи, ніщо не заважає, в принципі, для зародження та існування життя на цій "кузині" Землі.

Читайте також: Знайдений супутник екзопланети може виявитися в сто разів масивнішим за Землю – вчені

Раніше повідомлялося про те, що вчені відкрили екзопланету з орбітою, що суперечить теоретичним моделям. Обертаючись навколо досить невеликої зірки, вона відхилена від площини обертання зірки на 76%. Планета має масу, близьку до маси Юпітера, але розташовується на більш близькій відстані до зірки.

За матеріалами: РИА Новости /