Астероїд - Астрономи розповіли про походження міжзоряного астероїда - Технології - dt.ua

Астрономи розповіли про походження міжзоряного астероїда

20 березня, 2018, 13:44 Роздрукувати

Астероїд міг бути сформований в далекій подвійній системі.

Астероїд був сформований у молодій подвійній системі © NASA

Вчені з Університету Скарборо вивчили перший міжзоряний астероїд, що досяг Сонця, 1I/Оумуамуа і заявили про те, що він, ймовірно, був сформований в далекій подвійній системі. Висновки дослідників опубліковані в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society.

Як відзначають науковці, в зоряних системах, схожих на Сонячну, гравітаційний вплив може викидати за межі невеликі тіла, але в такому разі вони, найімовірніше, будуть кометами, оскільки вони слабкіше притягаються до зірки і мають менш стійкі орбітами. Разом з тим, аналіз Оумуамуа показав, що він є кам'янистим астероїдом і ніяких ознак комет у нього виявлено не було.

Вчені припускають, що в загальному пулі таких невеликих міжзоряних мандрівників Чумацького Шляху повинні домінувати тіла, викинуті не зрілими системами, а молодими, – ранні об'єкти газопилових хмар, результати зіткнення зародків планет. А якщо мова йде про тісну подвійну зоряну систему з її мінливими гравітаційними полями, то вона викидає кам'янисті тіла у кількості, порівняній з крижаними кометами. З такої системи, на думку дослідників, швидше за все, прилетів до нас і Оумуамуа.