Астрономи показали знімок тимчасового супутника Землі

Астрономи показали знімок тимчасового супутника Землі Об'єкт схожий на маленьку яскраву точку © The international Gemini Observatory/NSF’s National Optical-Infrared Astronomy Research Laboratory/AURA/G. Fedorets
Діаметр астероїда оцінюється всього в декілька метрів.

Астрономи за допомогою обсерваторії Gemini отримали зображення невеликого об'єкта, який став тимчасовим супутником Землі. За словами астрономів, небесне тіло може бути природним об'єктом, а може – космічним сміттям, уламком чогось, запущеного в космос кілька десятиліть тому, повідомляється на сайті обсерваторії.

Об'єкт отримав позначення 2020 CD3, його відкриття підтверджено Центром малих тіл. Якщо у нього природне походження, то це навколоземний астероїд. Він – лише другий відомий кам'янистий супутник Землі. Ще один тимчасовий супутник було відкрито в 2006 році і вже покинув орбіту навколо планети.

2020 CD3 відкрили в ніч з 15 на 16 лютого. На знімках, отриманих 24 лютого, він нагадує невелику яскраву точку на тлі навколишніх зірок.

Раніше група астрономів під керівництвом Скотта Шеппарда відкрила ще 20 супутників Сатурна, що зробило планету рекордсменом у Сонячній системі за цим показником. Раніше це звання належало Юпітеру.