Опубліковані найбільш чіткі знімки формування планет біля молодої зірки - Технології - dt.ua

Астрономи отримали найдетальніші знімки формування планет у хмарі навколо зірки

19 травня, 10:59 Роздрукувати

Оранжевий карлик знаходиться на відстані 370 світлових років від Землі.

Біля молодої зірки формуються газові гіганти © Naked Science

Астрономи за допомогою модернізованого телескопа Keck II отримали найдетальніші знімки системи PDS 70, в якій відбувається формування планет. Зірка знаходиться на відстані 370 світлових років від Землі в сузір'ї Центавра, повідомляє Naked science.

Оранжевий карлик – це дуже молода зірка, вік якої оцінюється приблизно в 10 мільйонів років. Її оточує протопланетний диск, в якому відбувається зростання планет. Раніше дослідникам вже вдавалося отримати знімки газових гігантів PDS 70b і PDS 70с, що формуються , за допомогою Дуже великого телескопа.

Нові знімки системи PDS 70 були отримані за допомогою вихрового коронографа і інфрачервоної камери, встановлених на телескопі Keck II в гавайської обсерваторії W. M. Keck. Коронограф допомагає побачити далекі та тьмяні об'єкти, що знаходяться поблизу від яскравих, і дозволив краще розглянути новонароджені планети на загальному тлі газопилового диска PDS 70.

"Коли ці протопланети були вперше зняті, зберігався певний сумнів. Зародки планет формуються з газу і пилу навколо зірки. Ця речовина аккрецує на протопланету, формуючи навколо щось на зразок димової завіси, через яку на зображенні її буває важко розрізнити на тлі диска", - заявив керівник групи дослідників Джейсон Ван.

протопланетный диск