Астрономи назвали ретроградний астероїд гостем з іншої системи

Астрономи назвали ретроградний астероїд гостем з іншої системи У Сонячній системі виявлений гість від іншої зірки © NASA
Астероїд був захоплений тяжінням Сонця.

Вчені з Обсерваторії Ніцци і Університету Сан-Паулу заявили про те, що астероїд (514107) 2015 BZ509 насправді є гостем з іншої системи. Як повідомляє Naked science, астероїд був відкритий три роки тому, його орбіта проходить недалеко від Юпітера у зворотний бік від обертання планет Сонячної системи.

У ході дослідження вчені провели комп'ютерну симуляцію, яка дозволила їм "відмотати" рух астероїда та інших тіл Сонячної системи в далеке минуле. Це дозволило розглянути вихідні сценарії, які могли призвести BZ509 на його сьогоднішню орбіту, - і прийти до висновку, що астероїд, швидше за все, утворився в іншій планетній системи і був захоплений тяжінням Сонця вже пізніше.

Разом з тим, багато експертів сумніваються у висновках дослідників, вважаючи, що BZ509 цілком міг з'явитися в Сонячній системі і вийти на ретроградну орбіту пізніше, в ході випадкових гравітаційних взаємодій.

Раніше вчені заявили про те, що потенційно небезпечні для Землі астероїди залишаються невидимими для наземних телескопів. До своїх висновків дослідники прийшли, проаналізувавши дані виявлень навколоземних об'єктів кількома обсерваторіями.