Інопланетна життя - Астрономи назвали планети-океани непридатними для пошуків життя - Технології - dt.ua

Астрономи назвали планети-океани непридатними для пошуків життя

23 листопада, 2017, 12:09 Роздрукувати

На таких планетах може спостерігатися нестача фосфору.

На планетах-океанах недостатньо фосфору для підтримки життя © Naked Science

Вчені заявили про те, що планети-океани можуть бути непридатними для життя, оскільки на них може спостерігатися нестача фосфору – одного з необхідних для життя елементів, повідомляє New Scientist.

Як відзначають дослідники, більша частина фосфору на Землі міститься в мінералах і стає доступною тільки після того, як дощова вода розмиє їх і винесе фосфор в море. Відсутність відкритих частин суші на планетах-океанах робить цей процес неможливим. Згідно з розрахунками вчених, на планетах-океанах міститься в три-чотири рази менше фосфору, ніж у морях Землі.

Крім того, дослідники відзначають, що, якщо життя існує на таких планетах, то воно виділяє не більше 10% кисню, який міститься в атмосфері Землі, а значить, його буде набагато важче виявити.