Астрономи виявили ще одну планету, яка обертається навколо Проксими Центавра - Технології - dt.ua

Астрономи знайшли ще одну планету біля найближчої до Сонця зірки

16 січня, 12:27 Роздрукувати

Навколо Проксими Центавра обертається масивна надземля.

Біля Проксими Центавра знайшлася ще одна планета © NASA

Міжнародна група астрономів заявила про те, що їй вдалося виявити ще одну планету біля найближчої до Сонця зірки, Проксими Центавра. Як повідомляє Naked science, виявилося, що навколо зірки обертається масивна надземля.

Проксима Центавра - червоний карлик, який розташовується на відстані 4,2 світлових років від нас. Маса світила становить лише 0,12 маси Сонця, а радіус - 0,14 сонячного. Зірка входить в потрійну систему альфи Центавра і утримує біля себе планету трохи більшу за Землю, яка знаходиться в зоні населеності.

Тепер же дослідникам вдалося знайти біля Проксими Центавра ще одну планету, масивну надземлю. Вчені використали дані спостережень астрометричної місії Gaia, а також телескопів європейської обсерваторії ESO, що працюють у Чилі. Автори провели ретельний аналіз коливань Проксими Центавра, викликаних гравітаційним впливом сусідніх тіл, і врахували вплив відомої планети b.

На думку вчених, маса нової планети приблизно в 5,8 разів більша за масу Землі, а період її обертання на орбіті - 5,21 земного року. Планета розташовується надто далеко від зірки і занадто холодна для того, щоб на ній могли існувати відомі форми життя. Разом з тим, вона робить систему Проксими Центавра більш складною і різноманітною, а отже, більш цікавою для спостережень.

Вчені підкреслюють, що для підтвердження відкриття другої планети необхідні додаткові спостереження.