Археологи знайшли ритуальну печеру майя віком тисячу років

Археологи знайшли ритуальну печеру майя віком тисячу років Печера використовувалась майя для жертвоприношень
Раніше печера вже була виявлена археологом Віктором Сеговія, який наказав місцевим жителям запечатати її.

Співробітникам Національного інституту антропології та історії Мексики вдалося виявити ритуальну печеру майя під священним містом Чичен-Іца. Як повідомляє Naked science, всередині дослідники виявили збереглися артефакти для жертвоприношень.

Чичен-Іца – це місто, яке було культурним і політичним центром культури майя, воно розташовувався на півночі півострова Юкатан. Місто було побудоване в два етапи: першу частину становлять будови VI-VII століть, а другу - X-XI століть нашої ери.

У 2018 році під час пошуку рівня ґрунтових вод археологи виявили систему підземних тунелів під назвою Баламаку. До цього у 1966 році вона була виявлена місцевими фермерами, а пізніше її відвідав археолог Віктор Сеговія. Він оглянув тунелі, склав звіт, в якому описав велику кількість артефактів, але продовжувати розкопки не став і наказав місцевим жителям опечатати вхід. Чому він так вчинив, на даний момент залишається загадкою.

У ході нового дослідження співробітники Інституту довгий час вивчали тунелі, перш ніж знайшли печеру. В ній були знайдені артефакти майя для жертвоприношень, включаючи пальники ладану, вази і тарілки, прикрашені обличчями древніх богів. Всього дослідники нарахували 155 предметів.

Археологи вважають, що відкрита печера - лише одна з семи священних кімнат Баламку. Вивчення самих об'єктів допоможе краще зрозуміти культуру печерних ритуалів майя. У той же час дослідження геології і мікробіології печери дозволить встановити кліматичні цикли, які проходили в періоди зростання і падіння міста.

Раніше повідомлялося про те, що вчені розкрили таємницю зникнення цивілізації острова Пасхи. На думку вчених, загадкова цивілізація, яка залишила після себе безліч кам'яних бовванів, не могла зникнути в результаті військового конфлікту.