Археологи знайшли на "острові друїдів" поховання віком чотири тисячі років

Археологи знайшли на "острові друїдів" поховання віком чотири тисячі років Археологи знайшли стародавнє поховання на острові Англсі © Live Science
Поховання розташовується недалеко від 5000-річного пам'ятника Брін-Келлі-Ді.

Археологи виявили на британському острові Англсі, який пов'язують із загадковими давніми жерцями друїдами, поховання віком чотири тисячі років. Незважаючи на те, що поховання старше за друїдів, які існували, якщо існували, дві тисячі років тому, воно може розповісти про стародавніх мешканців острова, повідомляє Live Science.

Наголошується, що острів відомий своїми неолітичними пам'ятниками і знахідками бронзової доби. Найзнаменитіший з них – 5000-річний пам'ятник Брін-Келлі-Ді, який був знайдений у 1928-1929 роках. Археологи під керівництвом Фіони Рейнольдс з Кардіфського університету проводили розкопки поруч з ним протягом чотирьох років і звернули увагу на курган, який розташовується на відстані 50 метрів від нього.

Аналіз кургану показав, що він був зведений в бронзовій добі, набагато пізніше, ніж Брін-Келлі-Ді. Разом з тим, деякі артефакти, які знаходяться в кургані, можуть бути набагато старшими. На думку дослідників, це свідчить про те, що Брін-Келлі-Ді був локацією для проведення ритуальних церемоній протягом тисяч років.

Англсі найбільш відомий завдяки тому, що його пов'язують з друїдами. Вперше вони були описані Юлієм Цезарем і істориком Корнелієм Тацитом. Незважаючи на те, що ніяких історичних доказів їхнього існування не було знайдено, у літературі вони відомі як релігійні діячі кельтів.

Згідно сучасним науковим уявленням, друїди були замкнутим, але не спадковим станом у кельтів. Вони були не тільки жерцями, але також займалися лікуванням хвороб і астрономією.

Раніше повідомлялося про те, що вчені розкрили таємницю зникнення цивілізації острова Пасхи. На думку вчених, загадкова цивілізація, яка залишила після себе безліч кам'яних бовванів, не могла зникнути в результаті військового конфлікту.