Археологи виявили виготовлений неандертальцями амулет з кігтя орла

Археологи виявили виготовлений неандертальцями амулет з кігтя орла Амулет був виготовлений 40 тисяч років тому
Вік знахідки оцінюється в 40 тисяч років.

Археологи виявили в печері на північному заході Іспанії прикрасу, вік якої становить 40 тисяч років. Як повідомляє "Популярная механика", на думку дослідників, амулет з кігтя орла був виготовлений неандертальцями.

Вчені відзначають, що невідомий майстер надав когтю птаха форму кулона вручну. Дослідники жартують, що це, можливо, "останнє намисто, зроблене неандертальцями". За словами археолога Антоніо Родрігес-Ідальго з Інституту еволюції в Африці, орлині кігті для цих цілей використовувалися з середини палеоліту.

Наголошується, що в печері були знайдені сліди лівої лапи іспанського імператорського орла з численними позначками, які можуть бути слідами ручної обробки. На думку дослідників, для неандертальців хижі птахи мали таке ж значення, як для сучасних традиційних товариств. Носіння прикрас з кігтів орлов та інших великих хижаків, ймовірно, повинно було наділяти мисливця їх символічними якостями.

Раніше вчені встановили, що гени неандертальців викликають депресії, нікотинову залежність і захворювання шкіри у сучасних людей.