Новини археології - В Єгипті знайдена гробниця вельможі часів Середнього царства - Технології - dt.ua

Археологи виявили в Єгипті гробницю вельможі часів Середнього царства

1 серпня, 2018, 17:41 Роздрукувати

Єгиптянин жив в епоху Середнього царства ХХІ-XVII століттях до нашої ери.

Гробниця належала знатному єгиптянину часів Середнього царства © N+1

Міжнародна група вчених виявила в некрополі Бені Хассан усипальницю знатного єгиптянина, який жив у XXI-XVII століттях до нашої ери. Як повідомляє N+1, саркофага в усипальниці не було. Крім того, дослідникам вдалося виявити кілька прикрашених фресками кімнат в інший гробниці знатного померлого.

В некрополі Бені Хассан поховані представники еліти, велика частина поховань була зроблена в період Середнього царства, яке тривало приблизно до 2050 по 1710 роки до нашої ери.

Тепер же дослідники виявили у верхньому некрополі гробницю знатного єгиптянина Ремочетні і кілька невідомих приміщень в гробниці Бакета II. Усипальниця Ремочетни знаходиться на глибині 17,5 метрів і складається з п'яти приміщень, в одному з яких знаходився саркофаг. На думку археологів, його, ймовірно забрав з гробниці британський єгиптолог Персі Ньюберрі, який досліджував Бені Хассан в кінці XIX століття. По обидва боки похоронної камери вчені знайшли дві невеликі кімнати, в яких збереглися керамічні посудини для їжі. Крім того, дослідники знайшли кілька приміщень в гробниці Бакета II. Стіни деяких з них були прикрашені добре збереженими фресками.