У Швеції знайдено поховання вікінга з собакою, конем і кораблем - Технології - dt.ua

Археологи виявили в Швеції поховання вікінга з собакою, конем і кораблем

6 липня, 13:10 Роздрукувати

Дослідникам вдалося знайти дві "корабельних могили".

У похованні було знайдено дерев'яний різьблений гребінь © BBC Україна

Археологи виявили у дворі середньовічної церкви в районі шведського міста Уппсала поховання вікінга, який був похований з собакою, конем і цілим кораблем. Всього дослідникам вдалося знайти дві "корабельних могили", одна з яких збереглася практично повністю, повідомляє ВВС.

На думку вчених, чоловік був похований не менше тисячі років тому і був видатним воїном або вождем. У похованні була виявлена також зброя воїна: меч, щит і спис. Крім того, був знайдений гребінь, прикрашений різьбою.

Виявлення поховання, в якому цілий корабель закопали в землю разом з покійним, - велика рідкість, оскільки зазвичай вікінги спалювали своїх померлих. За всю історію розкопок у Швеції було виявлено сім таких закопаних човнів, в Норвегії - три. Подібні "корабельні могили" вікінгів були виявлені і в Данії, і в Великій Британії. На думку шведських вчених, швидше за все, вони належать або до епохи вікінгів (800 - 1050 рр.. н. е.), або до більш раннього вендельского періоду, який завершив німецьку залізну добу в історії Швеції (близько 550-800 рр. н .е).

Дослідники відзначають, що збереглися не тільки скелети собаки, коня і вікінга, але також залізні заклепки і дерев'яні частини корабля, довжина якого сягала семи метрів. Вчені не вказують, чи загинули кінь і собака ще до поховання або після. Відомо те, що тварин поклали окремо від людини: вікінг був похований ближче до корми, а собака й кінь – в носовій частині.