У Норвегії знайшли похоронний корабель вікінгів - Технології - dt.ua

Археологи виявили в Норвегії 20-метровий корабель вікінгів

16 жовтня, 2018, 13:36 Роздрукувати

Корабель знаходився на глибині 50 сантиметрів.

Вікінги використовували кораблі для поховання впливових людей © Википедия

Археологи за допомогою радара виявили в Норвегії 20-метровий корабель вікінгів, який знаходився на глибині всього півметра. Як повідомляє The Guardian, кіль корабля і більша частина його дерев'яних конструкцій збереглася в доброму стані.

Наголошується, що корабель був знайдений на сільськогосподарських угіддях у південно-східній частині Норвегії. У країні було знайдено ще всього три кораблі, які збереглися настільки добре. Дослідники відзначають, що збереження цього судна примітне тим, що похоронний курган, який був зведений навколо нього, майже розсипався. Поруч з ним знайдені також обриси ще восьми курганів.

Вчені підкреслюють, що поховання не було ізольованим, але є частиною кладовища, покликаного показувати владу і вплив. На даний момент учені не збираються розкопувати поховання, але хочуть більш детально вивчити його з допомогою радара.

За словами дослідників, вікінги використовували кораблі для поховання найбільш впливових людей. У інших подібних похованнях були знайдені останки воєначальників, які були поховані в оточенні своєї зброї та інших цінних речей.