Археологи виявили в Ізраїлі скульптуру невідомого царя

Археологи виявили в Ізраїлі скульптуру невідомого царя Вік знахідки археологів оцінюється в три тисячі років © strana.ru
Вік знахідки оцінюється приблизно в три тисячі років.

Археологи виявили в Ізраїлі скульптурну голову царя, яка була виготовлена близько трьох тисяч років тому. Як повідомляє N+1, дослідники не знають, кого саме змальовує скульптура. Вчені підкреслюють, що знахідка являє собою рідкісний зразок образотворчого мистецтва Святої землі IX століття до нашої ери.

Артефакт був знайдений У 2017 році під час розкопок на ділянці під назвою Абель Бейт-Маака, розташованій на південь від кордону Ізраїлю і Лівану, недалеко від міста Метула. У IX столітті до нашої ери це місце знаходилося між трьома впливовими регіонами: арамейським Дамаском на сході, фінікійським містом Тир на заході і Ізраїльським царством, чия столиця Шомрон розташовувалася на півдні. Пізніше, вже в XIX столітті, археологи співвіднесли Абель Бейт-Маака з містом зі схожою назвою, яке згадується в Книзі Царів. Як згадується в одному з розділів, населений пункт був атакований арамейським царем Бар-Хададом II під час походу проти Ізраїльського царства.

На думку вчених, у чоловіка було царське походження: на це вказує корона на його голові. Однак співвіднести його з кимось із відомих правителів того періоду поки що не вдалося. Зачесане назад волосся, яке утримується діадемою, і товсті локони, щ закривають вуха, були характерні для семітів - так їх зображували єгиптяни, що жили поряд.

Раніше археологи виявили в Італії рештки середньовічного "кіборга". Рука чоловіка була ампутована до середини передпліччя і замість неї був прикріплений протез з ножем на кінці. Знахідка датується приблизно VI-VIII століттям.