Археологи виявили споруди неандертальців зі сталагмітів

Археологи виявили споруди неандертальців зі сталагмітів Неандертальці використовували споруди зі сталагмітів для обігріву © Naked Science
На думку вчених, вік знахідки складає 176 тисяч років.

У печері Брюнкель на півдні Франції виявлені загадкові споруди у формі кругів, виконані з двох тонн сталагмітів. На думку дослідників, кола були створені неандертальцями приблизно 176 тисяч років тому. Повідомлення про це було поширене виданням Reuters.

Круги були виявлені на відстані 336 метрів від входу в печеру. Дослідникам вдалося виявити шість споруд з невисокими стінами, створеними з шматочків сталагмітів. У всіх шести спорудах були виявлені сліди вогню. Діаметр кіл становить від двох до шести метрів.

Призначення споруд поки не ясно, але, за твердженням дослідників, вони представляють собою найстаріші конструкції в історії людства. На думку вчених, круги могли використовуватися для обігріву або приготування їжі.

За словами професора з Університету Бордо Жака Жобера, схожі споруди археологи знаходили і раніше, проте вони не були такими масштабними і не перебували так глибоко в печерах.

Раніше вчені встановили, що гени неандертальців викликають депресії, нікотинову залежність і захворювання шкіри у сучасних людей.