Новини археології - Археологи виявили в Україні унікальний скелет жінки віком 4,5 тисячі років - Технології - dt.ua

Археологи виявили на території України скелет жінки з чорними відмітинами

27 липня, 2018, 15:03 Роздрукувати

Жінка була похована 4,5 тисячі років тому.

Малюнок був нанесений на кістки жінки після смерті © Science Alert

Українсько-польська команда археологів під час розкопок біля села Пороги на березі Дністра зробила унікальну знахідку: скелет молодої жінки, кістки які були ретельно прикрашені чорними відмітинами перш, ніж були покладені в курган. Як повідомляє ScienceAlert, вік жінки оцінюється в 25-30 років, вона була похована 4,5 тисячі років тому.

Дослідники зазначають, що спочатку поставилися до цих слідах з обережністю, припустивши, що вони могли бути нанесені тваринами. Разом з тим, проведений хімічний аналіз кісток показав, що відмітини були нанесені людиною з використанням речовини, схожої на смолу. На думку вчених, це речовину було виготовлено з використанням деревини.

Вчені підкреслюють, що малюнок був нанесений на кістки після смерті жінки і процесу розкладання тіла. Поховання було розкопано, невідомий художник наніс малюнок, а потім кістки знову були покладені в повній відповідності з початковим положенням.

Підкреслюється, що це унікальна знахідка, дослідникам не вдавалося виявити подібні останки ніде на території Європи. Будь-які малюнки, які зустрічалися на тілах покійних раніше, вважалися залишками татуювань.

На думку дослідників, жінка належала до кочових племен і займала високе положення в ієрархії того часу.