Археологи виявили цвинтар загадкового біблійного народу

Археологи виявили цвинтар загадкового біблійного народу Археологи вперше виявили кладовище філістимлян © N+1
Вченим вперше вдалося виявити поховання філістимлян.

Археологи виявили поховання одного з найзагадковіших біблійних народів. Як повідомляє The Independent, вченим вперше вдалося виявити цвинтар філістимлян, на якому було поховано 200 представників даного народу.

Археологи проводили розкопки на протязі останніх 30 років. Більше того, відкриття трималося дослідниками в секреті три роки, щоб уникнути протестів з боку ортодоксальних іудеїв Ізраїлю.

Кладовище було виявлено на глибині три метри. Поруч зі скелетами, вік яких становив близько трьох тисяч років, вчені виявили глечики з ароматичними маслами, ювелірні прикраси та зброю. Крім того, археологи виявили рештки кремованих людей і кістки немовлят, які були поміщені у глечики.