Американські вчені створили таблетку від гемофілії

Американські вчені створили таблетку від гемофілії Вчені розробили таблетку від гемофілії © wiki.ru
Розроблена капсула призначена для прийому препаратів в рамках замісної терапії.

Американські вчені створили полімерну капсулу для перорального прийому препаратів в рамках замісної терапії гемофілії. Результати роботи вчених були опубліковані в International Journal of Pharmaceutics.

Гемофілія – спадкове захворювання, при якому порушується згортання крові. Найбільш поширеним варіантом терапії при гемофілії є замісна, при якій пацієнту роблять ін'єкції сироватки з відсутнім білком. Оскільки частота ін'єкцій висока, а сама процедура досить болюча, вчені шукають інші способи доставки препарату.

Тепер же дослідники розробили капсулу, яка стійка до пепсину, але деградує під дією нейтрального рН кишечника і трипсину - ферменту, що розщеплює білки і пептиди. Матеріалом для капсули послужив гідрогель на основі поліметакрилової кислоти (ПМАК) з поліетиленгліколем (ПЕГ), в неї поміщалася сироватка з фактором IX - його дефіцит спостерігається при гемофілії B-типу.