Від співпраці з ТВі відмовилися поляки – через опозиційність каналу - Соціум - dt.ua

Від співпраці з ТВі відмовилися поляки – через опозиційність каналу

8 грудня, 2011, 09:19 Роздрукувати

Телеканал ТВі припиняє показ міжнародних новин «То був день» виробництва польського мовника Polsat. Цю інформацію «Телекритиці» підтвердив комерційний директор каналу Микола Типусяк.

© Андрій Товстиженко, ZN.UA

За його словами, у компанії закінчився контракт, який польська сторона не захотіла продовжувати.

«Офіційно  у листі  посилались на рішення правління компанії», - сказав він.
Польські партнери відмовились від співпраці тому, що виробництво новини для ТВі шкодить бізнес-інтересам  Polsat  в Україні, повідомив у Facebook ведучий каналу Юрій Макаров із посиланням на неофіційні джерела. «Polsat має свій бізнес-інтерес в Україні й відмовляється від співпраці з опозиційним каналом», - написав Ю.Макаров.

Тепер, як повідомив М.Типусяк, канал шукає нового партнера у Польщі, щоб продовжити цей проект.

Нагадаємо, напередодні стало відомо, що ведучі каналу - Віталій Портніков та Микола Княжицький стали засновниками нового телеканалу з логотипом ТBinfo.

За матеріалами: Телекритика /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >