УЗ не подобається, що всі хочуть їхати з комфортом і в п’ятницю ввечері: тенденцію треба міняти

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Як зазначив Ігор Бреус, «традиційно склалася тенденція нерівномірного попиту пасажирів та неаргументовані та невиправдані очікування від Укрзалізниці». «Таку інерцію сприйняття необхідно змінювати. Пасажирам потрібно завчасно планувати поїздки і, по можливості, обирати для подорожей залізницею не лише вихідні, а й будні, і у передсвяткові дні виїжджати не тільки у вечірній час», - зазначає він.

За словами першого заступника начальника головного пасажирського управління Укрзалізниці Ігоря Бреуса, підвищений попит на квитки у популярних західному та кримському напрямках спостерігається не на усі дати передноворічного тижня.

Так, станом на 12:00 25 листопада 2011 року на поїзди Львівського напрямку (Київ-Львів, Київ-Ужгород, Київ-Ковель, Київ-Чернівці) на дати відправлення у вільному продажу знаходиться: на 26 грудня – 845 місць, на 27 грудня – 771, на 28 грудня – 367, на 29 грудня – 127, на 30 грудня – 13.

Наразі проводиться робота та розглядається можливість призначення додаткових поїздів у сполученнях до Ужгорода, Івано-Франківська, Сімферополя, Луганська, Донецька та ін.

Як зазначив Ігор Бреус, «традиційно склалася тенденція нерівномірного попиту пасажирів та неаргументовані та невиправдані очікування від Укрзалізниці». «Таку інерцію сприйняття необхідно змінювати. Пасажирам потрібно завчасно планувати поїздки і, по можливості, обирати для подорожей залізницею не лише вихідні, а й будні, і у передсвяткові дні виїжджати не тільки у вечірній час», - каже він.

«Ми розуміємо, що більшості пасажирів зручно виїжджати поїздом у п’ятницю увечері. Але вивезти, скажімо із Києва, в один день, в один час, фірмовими поїздами всіх на нижніх полицях у купе - неможливо. Необхідне рівномірне і стабільне навантаження на залізничну інфраструктуру і по рухомого складу, і по дням тижня. Через такі «ривки», коли у рази зростає пасажиропотік у свята, а в інший період поїзди курсують малозаповнені, залізниці України несуть величезні витрати, що протирічить економічним законам і здоровому глузду», - пояснив перший заступник начальника головного пасажирського управління Укрзалізниці.

Туристичні фірми, за словами Ігоря Бреуса, у передноворічний період групові заявки оформлюють не активно - 20% від минулорічного показника відповідного періоду. За його словами, Укрзалізниця готова до співпраці із туроператорами на спеціальних умовах, щоб маршрути були рентабельними, а вагони повністю заповнені у обидва боки.

"Ми очікуємо від такої співпраці не стільки прибутків, скільки – покриття експлуатаційних витрат. Якщо працівники туристичної сфери заздалегідь готуватимуть заявки для формування поїздів, Укрзалізниця надасть рухомий склад, а для пасажирів – це не коштуватиме дорого порівняно із іншими туристичними трансферами", – зауважив І.Бреус.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі