TEZ TOUR: діловий підхід до ділового туризму

Поділитися
Компанія TEZ TOUR, провідний туристичний оператор у Східній Європі, оголосила про посилення напряму ділового (М.I.C.E.) туризму та перейменування відділу бізнес- і корпоративних проектів у департамент Tez M.I.C.E...

Компанія TEZ TOUR, провідний туристичний оператор у Східній Європі, оголосила про посилення напряму ділового (М.I.C.E.) туризму та перейменування відділу бізнес- і корпоративних проектів у департамент Tez M.I.C.E.

— Ми оцінюємо перспективи розвитку ринку ділового туризму дуже позитивно, — каже Йосип Андрик, директор компанії TEZ TOUR в Україні. — Попри вплив кризи, проведення корпоративних заходів за кордоном стає дедалі популярнішим у представників вітчизняного бізнесу. За даними останніх досліджень, кожен долар, вкладений в організацію інсентив-туру, окупається багаторазово. Тому М.I.C.E. розглядається як дієвий інструмент мотивації персоналу і партнерів, а також створення позитивного образу компанії серед її клієнтів.

Останні кілька років у всьому світі й в Україні зростає попит на послуги в галузі корпоративних й інсентив-турів. Керівники компаній широко використовують різні види навчання, заохочення та стимулювання своїх співробітників або партнерів. Так, лише за минулий рік приріст сегмента ділового туризму склав 20—25%.

Сьогодні ситуація дещо змінилася. З одного боку, компанії стали більш ошадливо використовувати бюджети, але, з іншого, стало зрозуміло, що великі фірми не стануть відмовлятися від ділових поїздок за кордон. Мало того, на думку експертів, саме зараз необхідність у M.I.C.E. істотно зросла. Компаніям потрібні ділові зустрічі (щоб укладати угоди), конференції, конгреси, щоб обмінюватися думками про стан справ на ринку, шукати і знаходити нові можливості.

M.I.C.E. можна трактувати як організацію виїзних корпоративних заходів, які включають ділові зустрічі, банкети та розваги. Це можуть бути професійні свята або бізнес-семінари, науково-практичні конференції або збори дилерів, тренувальні збори спортивних команд або різного роду тренінги.

Місцем проведення конгресів і конференцій дедалі частіше стають Туреччина і Єгипет, Іспанія і Таїланд, Куба і Домінікана. Тобто країни, де TEZ TOUR працює давно і плідно. Втім, як і скрізь, де працює ця професійна й надійна компанія, у чийому арсеналі найсучасніші технології обслуговування клієнтів, високопрофесійна команда спеціалістів, власні представництва на основних курортах Туреччини, Єгипту, Таїланду, Канарських ост­ровів, індивідуальний підхід до організації корпоративних турів і поетапний контроль якості обслуговування поїздок, усі можливості для надання будь-яких нестандартних послуг.

2008 року департамент бізнес- і корпоративних проектів компанії TEZ TOUR відправив 280 груп з України. Протягом року замовлення розподілилися таким чином: організація конференцій — 15% клієнтів, інсентив — 30%, поєднання конференцій із інсентив-програмою (є особливо популярним) — 40%, спортивні групи — 5%, тури в розділі Event — 10%.

— Останнім часом від запланованих поїздок ніхто з компаній не відмовлявся, але через скорочення бюджетів масштаб ділових поїздок дещо скоротився, — каже Валерія Азарова, керівник департаменту Tez M.I.C.E. компанії TEZ TOUR в Україні. — Для компаній при організації того чи іншого заходу важливим є те, наскільки він ефективний та економічно доцільний. З одного боку, це веде до зниження масштабності, з іншого — підвищує віддачу від подібних заходів.

Досить важливо й те, що TEZ TOUR має гарантовані блоки місць у готелях (так званий коміт­мент). Це дає змогу підтверджувати до 100 номерів одночасно в одному готелі навіть у «високий сезон». До того ж у TEZ TOUR велика кількість власних рейсів у всіх напрямках, а за потреби його спеціалісти можуть організувати окремий чартерний рейс для великої групи. Словом, корпоративним клієнтам пропонується повний цикл послуг — від стадії планування та розробки концепції до реального втілення.

M.I.C.E. — англомовна абревіатура, що включає перші літери таких слів:

M — Meetings (зустрічі),

I — Incentives
(заохочувальні поїздки),

С — Conferences (конференції),

E — Exhibitions (виставки)
та Events (події).

Міжнародний туристичний холдинг TEZ TOUR заснований 1994 року бізнесменами з Росії та Туреччини. За 15 років роботи компанія стала одним із найбільших міжнародних туроператорів. Спеціалізація — пляжний відпочинок, VIP- і спортивні тури, M.I.C.E. — туризм, дитячий відпочинок.

Найбільшу популярність і визнання TEZ TOUR здобув на російському, українському та прибалтійському туристичних ринках, як одна із найбільш високотехнологічних і прогресивних компаній. 2006-го, 2007-го і 2008 років TEZ TOUR визнаний «Брендом №1» у російському туризмі, у Києві компанія стала «Вибором року №1».

TEZ TOUR має офіси в більш як 20 країнах світу. Відправлення — з Росії, України, Казахстану, Литви, Латвії, Естонії, Молдови, Білорусі. Приймаючі офіси TEZ TOUR працюють у Туреччині, Єгипті, Таїланді, Іспанії, Домінікані, на Кубі і на Канарських островах, Мальдивах, Шрі-Ланці.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі