Експерти прийшли до висновку, що авіакомпанія «Як-Сервіс», якій належав лайнер, що розбився, не провела якісне перевчання командира екіпажу і другого пілота з управління Як-40, на якому вони літали більшість часу, на Як-42. У цих літаках є конструктивні особливості, при яких ноги на гальмівних педалях при зльоті треба тримати по-різному.
У МАК відзначили, що в ході перепідготовки екіпаж не проводив тренувань на тренажері, а кілька документів про проведене навчання було сфальсифіковано. Окрім того, було вказано на недоліки формування екіпажу з психологічної точки зору, тому що авторитет другого пілота був вищим, ніж у командира.
Також було виявлено факт вживання другим пілотом медичного препарату, після застосування якого заборонено допускати до польотів у зв'язку з розладом координації.
Нагадаємо, серед загиблих в авіакатастрофі під Ярославлем хокеїстів місцевого «Локомотива» виявилися троє українців - центральний нападник Данило Собченко, захисник Віталій Анікеєнко та воротар Олександр Вьюхін.
7 вересня Як-42 розбився при зльоті поблизу аеропорту «Туношна» в Ярославській області. На борту літака перебувала хокейна команда «Локомотив», що летіла на матч до Мінська. Вижила одна людина - бортпровідник.