Стали відомі причини катастрофи Як-42, на борту якого перебували хокеїсти «Локомотива»

Поділитися
© afisha.bigmir.net
Екіпаж Як-42, що розбився на початку вересня 2011 року під Ярославлем, не був повністю готовий до польоту на цьому типі літаків. Про це заявив представник Міждержавного авіаційного комітету.

Експерти прийшли до висновку, що авіакомпанія «Як-Сервіс», якій належав лайнер, що розбився, не провела якісне перевчання командира екіпажу і другого пілота з управління Як-40, на якому вони літали більшість часу, на Як-42. У цих літаках є конструктивні особливості, при яких ноги на гальмівних педалях при зльоті треба тримати по-різному.

У МАК відзначили, що в ході перепідготовки екіпаж не проводив тренувань на тренажері, а кілька документів про проведене навчання було сфальсифіковано. Окрім того, було вказано на недоліки формування екіпажу з психологічної точки зору, тому що авторитет другого пілота був вищим, ніж у командира.

Також було виявлено факт вживання другим пілотом медичного препарату, після застосування якого заборонено допускати до польотів у зв'язку з розладом координації.

Нагадаємо, серед загиблих в авіакатастрофі під Ярославлем хокеїстів місцевого «Локомотива» виявилися троє українців - центральний нападник Данило Собченко, захисник Віталій Анікеєнко та воротар Олександр Вьюхін.

7 вересня Як-42 розбився при зльоті поблизу аеропорту «Туношна» в Ярославській області. На борту літака перебувала хокейна команда «Локомотив», що летіла на матч до Мінська. Вижила одна людина - бортпровідник.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі