Прокурори Польщі допитали російських диспетчерів - Соціум - dt.ua

Прокурори Польщі допитали російських диспетчерів

9 лютого, 2011, 17:22 Роздрукувати

Прокурори Польщі провели допит авіадиспетчерів Віктора Риженка і Павла Плюсніна, що працювали на аеродромі "Смоленськ-Північний" в день аварії літака польського президента Леха Качинського, повідомляє Польське радіо.

 

 
Допит Риженка тривав вісім годин. На нього чекає  ще одна зустріч з прокурорами, в ході якої диспетчер відповість на додаткові питання. Плюсніна, який керував польотом 10 квітня 2010 року на "Північному", допитали раніше - у понеділок, 7 лютого. 
 
Про допит ще одного диспетчера Миколи Краснокутського, чий голос присутній на розшифровці переговорів між смоленським аеродромом і польським Ту-154, не повідомляється. 
 
Передбачалося, що Польща надасть свій власний остаточний звіт про причини катастрофи під Смоленськом протягом лютого. Однак з технічних причин публікацію відклали на кілька тижнів. Причиною затримки стала неполадка одного з приладів на другому польському Ту-154, ідентичному того, що розбився під Смоленськом. 
 
12 січня була представлена остаточна доповідь технічної комісії Міждержавного авіаційного комітету, згідно з якою катастрофа літака Ту-154 президента Польщі під Смоленськом у квітні 2010 року стала результатом дій екіпажу. Міждержавний авіаційний комітет заснований в 1991 році 12 державами колишнього СРСР, у його повноваження входить розслідування авіаційних подій. 
 
Пізніше, 17 грудня прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск заявив, що даний проект є неприйнятним. До цього, 14 грудня, польська сторона передала МАК усі свої зауваження у зв'язку з проектом звіту. Коментарі польської сторони зайняли 150 сторінок. 
 
За матеріалами: Лента.ру
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >