Мердок закрив таблоїд, журналісти якого займалися прослуховуванням - Соціум - dt.ua

Мердок закрив таблоїд, журналісти якого займалися прослуховуванням

8 липня, 2011, 07:20 Роздрукувати

Останній номер найпопулярнішого таблоїду Великобританії News of the World вийде в цю неділю.

Рішенням його власника, медіамагната Руперта Мердока, тижневик закривається у зв'язку зі скандалом про незаконне прослуховування телефонів знаменитостей і простих британців.

Скандал розгорівся ще в 2006 році, коли були арештовані двоє співробітників News of the World, які пізніше були засуджені за незаконний доступ до мобільних телефонів членів королівської сім'ї.

На початку 2007 року у відставку подав головний редактор тижневика Енді Кулсон, який заявив, що нічого не знав про прослуховування телефонів. Кілька місяців після того він став радником лідера консервативної опозиції Девіда Кемерона. За даними британської газети Guardian, в п'ятницю імовірно відбудеться його арешт.

Аналітики вважають, що Р.Мердок прийняв рішення закрити газету заради збереження обличчя своєї медіаімперії і задля того, щоб уникнути зриву планованої угоди з купівлі контрольного пакета британської телерадіомовної компанії BSkyB.

За матеріалами:
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >