ЛЕЙПЦИЗЬКА ВИСТАВКА

Поділитися
Ось уже одинадцять років у Лейпцизі проводиться весняна автовиставка. Вона досить популярна не тільки в Німеччині, а й у жителів багатьох країн Східної Європи...

Ось уже одинадцять років у Лейпцизі проводиться весняна автовиставка. Вона досить популярна не тільки в Німеччині, а й у жителів багатьох країн Східної Європи.

В останній виставці взяли участь 420 фірм із двадцяти країн. Основна тенденція експозиції — надійність і практичність. Оскільки нині третина загальних витрат на купівлю й експлуатацію машини — це витрати на пальне, у Лейпцизі велика увага приділялася економічності автомобіля.

Приміром, «Тойота» демонструвала економічний гібрид «Пріус» із двома двигунами — електричним і бензиновим. Про цю цікаву машину «ДТ» уже писало.

«Даймлер-Крайслер» також виставив електромобіль, у якому енергію постачає не акумулятор, а паливна комірка. Вона живиться воднем із балона і киснем із повітря. В результаті хімічної реакції виробляється електричний струм. Щоправда, ця експериментальна машина досить дорога. Проте різке зростання цін на бензин і нові технічні рішення можуть уже в найближчому майбутньому зробити паливні комірки конкурентоспроможними.

«БМВ» пішла іншим шляхом, переробивши звичайний бензиновий мотор на живлення від водню. Але поки що серйозна проблема полягає у створенні достатньо компактного резервуара для зберігання необхідного запасу палива. Фірма запропонувала використовувати особливий балон із двома теплоізолюючими стінками, в якому міститься охолоджений до -2530С водень. Хоча проблему розв’язано не остаточно, «БМВ» вважає, що до 2020 року половина її машин їздитиме на водні.

Досить часто переводять машини на природний газ (не плутати з пропан-бутаном, виробленим при крекінгу нафтопродуктів). Таку модель показав «Опель». Коштує газове паливо вдвічі дешевше, ніж бензин. До додаткових переваг машин на природному газі належить менше забруднення атмосфери вуглекислим газом і сажею. Широке впровадження таких машин гальмує мала кількість газових автозаправок.

Втім, і в звичайних машинах з бензиновими двигунами продовжують підвищувати економічність. Приміром, «Ауді» виставила автомобіль, що на змаганнях в Іспанії встановив рекорд споживання пального — всього 2,6 літра на 100 кілометрів. Таких відмінних показників досягнуто за рахунок легкого алюмінієвого кузова, хорошої аеродинаміки і спеціального двигуна з автоматичною коробкою передач.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі