Футболу всі професії підвладні?

Поділитися
Уперше почувши про існування «Бізнес-Ліги», я, зізнатися, здивувалася. Важко було уявити, що солідні підприємці, представники найвідоміших в Україні компаній бігають по залу за м’ячиком...
Страсті вирують

Уперше почувши про існування «Бізнес-Ліги», я, зізнатися, здивувалася. Важко було уявити, що солідні підприємці, представники найвідоміших в Україні компаній бігають по залу за м’ячиком. Але, познайомившись із гравцями-аматорами трохи ближче, зрозуміла, наскільки чудова ця ідея.

Бізнес — то дні, місяці, роки напруженої праці, колосальне вкладення сил, енергії, часу. Після важкого робочого дня такими дорогими стають хвилини відпочинку. У принципі кожен сам вирішує, як провести дозвілля, яким інтересам і захопленням його присвятити, щоб відновити фізичні й душевні сили. Але кожна соціально відповідальна організація намагається створити своїм працівникам умови не тільки для продуктивної роботи, а й для активного відпочинку.

А що може бути кращим за спортивну гру — таку як міні-футбол? Це і приємна фізична «розтруска», і цілий букет емоцій, і додаткова можливість розкрити себе. Гра в команді — чудовий спосіб краще пізнати своїх колег, перевірити їх на «відчуття ліктя» і готовність боротися до кінця за «своїх». Ну і, крім усього іншого, це додаткова тема для спілкування. Зрештою, переважна більшість українських чоловіків палкі шанувальники футболу і готові годинами обговорювати подробиці кожного матчу. А якщо цей матч ще й проходив за твоєї особистої участі?..

Днями завершився восьмий сезон чемпіонату з футболу в залі «Бізнес-Ліга». У нинішньому турнірі взяли участь 74 команди, які представляють різні українські компанії. Щотижня протягом чотирьох місяців у столичних спортзалах ЦСКА змагалися команди футболістів-аматорів. Свою лепту в спортивний рух внесли найрізноманітніші компанії: Life:), Avon, «ЗіЛ-авто», «Київводоканал», «Інтеграл-банк» і багато інших. Були серед них і загартовані у футбольних баталіях «ветерани», і новачки — «темні конячки». Але під час гри кожен розкрився, показав, на що здатен.

І от, нарешті, визначилися найсильніші. Найкращою командою в лізі В виявилася збірна столичної компанії «Плесо», у лізі С — видавничий дім «Саміт-книга», у лізі С-2 — команда «Нового каналу», і, нарешті, у лізі D перемогу здобув м’ясокомбінат «Ідекс».

Генеральний спонсор чемпіонату — компанія «Київстар» — нагородила переможців спеціальними кубками і вручила пам’ятні подарунки. До речі, команда «мобільного спонсора» теж із задоволенням грає в міні-футбол і навіть посіла почесне четверте місце в лізі D.

Спеціальні призи від лідера українського ринку мобільного зв’язку одержали найкращі гравці в кожній лізі. Команди, які відважно боролися, але трохи не дотягли до вершини, втішилися заохочувальними призами, але сповнені рішучості показати себе в наступному, дев’ятому сезоні.

— Футбол — частина активного життя багатьох людей, — зазначила керівник департаменту із корпоративних зв’язків компанії «Київстар» Жанна Ревнова. — Можна сказати, що в «Бізнес-Лізі» зібралися справжні лицарі футболу, котрих веде до перемоги високий командний дух. Чудово, що у наших підприємців є можливість виявити себе поза роботою, дістати задоволення від популярної й улюбленої гри і просто розслабитися після важкого трудового тижня. «Успіх у бізнесі — перемога в спорті» — таким є кредо «Київстару». Ми не тільки допомагаємо своїм абонентам бути успішними бізнесменами. Підтримуючи футбольні змагання «Бізнес-ліги», компанія будує краще майбутнє, невід’ємні складові якої — повноцінне спілкування й активний спосіб життя.

Зазначимо, що спортивні інтереси компанії «Київстар» не обмежуються підтримкою «Бізнес-Ліги». Вона спонсорує багато спортивних заходів і допомагає вітчизняним спортивним командам.

Так, на літній Олімпіаді-2004 в Афінах мобільним оператором олімпійської збірної України був саме «Київстар». Завдяки широкомасштабній комунікаційній програмі «Мобільна збірна України», розробленій й успішно втілюваній у життя «Київстаром», наші спортсмени-олімпійці відчули підтримку тисяч українських уболівальників, діставши від них чимало теплих слів і побажань, а уболівальники, у свою чергу, відчули себе частиною світового олімпійського руху.

А от поточний рік, схоже, пройде для компанії під знаком футболу. І не дивно, адже вона — титульний спонсор Національної та Молодіжної збірних команд України з футболу. На чемпіонаті світу в Німеччині наші футболісти матимуть найширшу підтримку «Київстару» — і фінансову, і комунікаційну. Здається, навіть за сотні й тисячі кілометрів вони відчують, як схвильовано б’ються серця фанатів найпопулярнішої в Україні гри.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі