Вчені шукають метеорит, що впав під Одесою

Вчені астрономічної обсерваторії Одеського національного університету шукають уламки метеорита, що впав на кордоні Одеської та Миколаївської областей.

«Явище спостерігали і в Одесі. Зокрема, політ яскравої кулі з димним слідом бачив один з наших співробітників», - повідомив директор астрономічної обсерваторії ОНУ ім. Мечникова Сергій Андрієвський газеті «Сегодня».

За розрахунками одеських вчених, об'єкт впав десь на кордоні Одеської та Миколаївської областей.

«Зараз ми намагаємося скласти найбільш точну траєкторію падіння, щоб швидше його знайти. Вчора туди їздив наш співробітник і опитував очевидців. За нашими оцінками, куля вагою приблизно в 10 кг увійшла в атмосферу Землі зі швидкістю близько 11 км/сек.», - сказав С.Андрієвський.

Радіус падіння, на думку вчених, може досягати декількох квадратних кілометрів.

«Швидше за все, це метеорит, але не варто виключати можливості земного походження об'єкта, можливо це частина одного із супутників Землі або складова частина ракети. Щоправда, останнє малоймовірно. Фахівці найчастіше знають, де можуть впасти частини пошкоджених супутників і розраховують траєкторію падіння ракетних складових», - сказав С.Андрієвський.

Одеські вчені планують продовжити пошуки разом з миколаївськими колегами та МНС.

Нагадаємо, у березні астробіолог з NASA заявив, що виявив сліди позаземних мікроорганізмів на поверхні декількох метеоритів. Робота вченого опублікована в журналі Journal of Cosmology