Палеонтологи виявили гігантського пінгвіна без "фрака"

© irtafax.com.ua
Американські палеонтологи виявили останки великого пінгвіна. Знахідку було зроблено в ході розкопок у перуанському національному заповіднику Паракас. Про це 1 жовтня написало «Бі-бі-сі». Птах отримав латинську назву Inkayacu paracasensis і прізвисько Педро - на честь персонажа колумбійського телесеріалу. За даними вчених, знайдений пінгвін жив 36 млн років тому, в еоценову епоху палеогенового періоду. Ця знахідка дозволила вченим зробити висновок, що основні характеристики пінгвінів сформувалися ще в ранній період його еволюції. У Педро довгий прямий дзьоб, коричневе й сіре пір’я, однак ще немає виразного чорного «фрака», в якому хизуються його сучасні родичі. Забарвлення знайденого птаха було визначено за мікроскопічними структурами меланосоми в останках плавців та луски. Тварина мала зріст 1,5 м і важила майже вдвічі більше, ніж найважчі з відомих імператорських пінгвінів (великий імператорський пінгвін важить більше 40 кг). «До знахідки цього пінгвіна ми не мали відомостей про пір'я, забарвлення й форму крил-плавників древніх пінгвінів. Тепер ми знаємо, що цей птах мало змінився за мільйони років, за винятком зміни забарвлення з червонувато-коричневого на чорно-білий», - сказала керівник групи палеонтологів університету Техасу Джулія Кларк. Завдяки перетворенню крил на плавники пінгвін опанував здатність до так званого «аква-польоту» у воді, в 800 разів щільнішому й в 70 разів в’язкішому середовищі, ніж повітря. «Чим важче пінгвін, тим глибше він пірнає. Таким чином, древній вид був здатний занурюватися дуже глибоко», - наголосила Джулія Кларк. Вчені написали в журналі Science, що знайдений пінгвін, як і деякі інші нещодавні знахідки в заповіднику Паракас, свідчать, якою багатою була фауна еоценової епохи в низинних районах сучасного Перу.

За матеріалами bbcrussian.com