Чорні вдови виявилися «марнотратницями» - Наука - dt.ua

Чорні вдови виявилися «марнотратницями»

7 лютого, 2011, 23:34 Роздрукувати

Одним з найбільш отруйних павуків на планеті - чорним вдовам - виявилась притаманна нестандартна для тваринного світу поведінка. Вони не просто вбивають для поживку, але ще й при наявності великій кількості їжі кидають непотрібну для прожитку здобич.

Особливістю тваринного світу є те, що полювання несе в собі небезпеку не тільки для жертви, але й для хижака, адже в момент нападу можна отримати каліцтва або навіть загинути. З цієї причини тварини не «зловживають» полюванням, а вдаються до нього лише для прожитку.

У ранніх дослідженнях поведінки чорних вдів було виявлено, що павуки успадковують деякі риси поведінки від своїх батьків. Наприклад, вони успадковують схильність до канібалізму.

Нове дослідження поставило собі за мету перевірити, наскільки чорні вдови наслідують «марнотратство», або ж ця риса властива більшості цих особин.

Вчені запускали в тераріум до павуків цвіркунів й дивилися, як багато комах вб'є кожна з вдів. При цьому частина павуків дослідники перед експериментом не годували - тривалість голодування становила від 2 до 14 днів.

Результатипоказали, щона кількість вбитих жертв суттєво впливала тривалість голодування. Таким чином, вченідійшли висновку, що спадкового характеру у «марнотратства» немає. Дослідники припустили, що надмірну тягу до полювання викликає підвищена агресія - чим довше триває термін голодування чорної вдови, тим агресивнішою вона стає.

За матеріалами Wired